Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 19 ianuarie 2015

Mamaliga in straturi la cuptor






               Este un mod de a reinventa mamaliga traditionala,dupa cum spunea si Paula Gafitescu a carei reteta m-a inspirat in Provocarea secreta,blogul sau fiindu-mi repartizat luna aceasta.
              Totodata, este un mod practic de a refolosi bucatile de friptura ramase prin frigider.Si cum tema provocarii Mistery box challange a fost Resturi de mancare sau prajituri ramase,tema propusa de Cerasela Badr El-Din,care este si initiatoarea acestei provocari,m-am incadrat perfect si in tema acestei provocari.
              Astfel,a iesit acesta mamaliguta superba si delicioasa,un tort de mamaliga,cum l-a numit Paula.


              Ingrediente:
           1cana faina de malai,1l apa,1 lingurita sare.Pentru umplutura,am avut cateva bucati de friptura,branza telemea sarata,smantana,2 oua,4 ling smantana.


             Mod de preparare:
         Am pus apa si sarea la fiert.In momentul cand incepe sa fiarba am adaugat,treptat,faina de malai,amestecand continuu cu o lingura de lemn.Trebuie sa iasa o mamaliga potrivita,sa nu fie nici prea moale,nici prea tare.
         Bucatile de friptura le-am taiat cuburi,branza am dat-o pe razatoare,
         Am uns cu unt un vas rezistent la foc si am pus jumatate din mamaliga.Am presarat bucatile de friptura si branza rasa.Deasupra am turnat cele doua oua batute.Am turnat si restul de mamaliga si am mai presarat un pic de branza si cateva linguri de smantana deasupra.Am dat totul la cuptor pana s-a rumenit frumos.
        Se serveste calda,cu smantana,dar si rece e buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!