Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 7 ianuarie 2014

Tort de nuci fin

     





Doresc sa incep acest blogcu o reteta din caietul de retete al mamei mele.Am facut-o recent si e foarte gustoasa si fina.E o reteta pe care mama o facea mereu de sarbatori sau la aniversari;era una din preferatele noastre.Ma bucur  ca pot sa v-o impartasesc si voua.

Ingrediente:
300 gr nuci,280gr+8linguri zahar,coaja de lamaie,zahar vanilat,o canita cafea,6-7 ling.cacao,800gr unt,8oua.
Preparare:
Nucile se taie si se prajesc usor.Albusele se bat spuma ca pentru bezea cu un praf de sare si 280gr zahar.Se adauga nucile si se coc doua foi.
Galbenusele se freaca cu 8lig.zahar,coaja de lamaie,vanilia,cafeaua si cacao.Se fierbe pana se ingroasa.Se raceste si se ameasteca cu untul.
Foile coapte,se taie in doua,pe lung,rezultand 4 foi care se umplu cu crema de mai sus.
Se opreste din crema pentru a imbraca tortul.
Eu am modificat un pic reteta,dupa cum se obseva in fotografia atasata.Am lasat doar doua foi,nu le-am mai taiat,iar crema fiarta am amestecat-o cu 1kg frisca batuta.Deasupra am facut o glazura de ciocolata si am presarat ornamente de ciocolata alba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!