Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 7 ianuarie 2014

Covrigei






 Am facut covrigei.Fragezi,crocanti,sarati.Intr-un cuvant,deliciosi.I-am facut dupa o reteta din caietul mamei mele.V-o impartasesc si voua.
Ingrediente:
1kg faina,400gr untura sau 500gr margarina (mie imi plac mai mult cu untura)2 oua,400 gr smantana,un pic de drojdie,200gr cascaval,ou pentru uns,mac,chimen,susan dupa preferinta.
Mod de preparare:
Faina se faramanta cu untura.Drojdia dizolvata in un pic de lapte caldut cu sare  se toarna in faina framantata cu untura,se adauga cele 2 oua si smantana si se framanta pana se omogenizeaza.Aluatul se lasa sa stea 30 min.dupa care se intinde o foaie groasa de 0.5 cm.Se taie cu forma,se unge cu ou si se presara cascaval ras  amestecat cu chimen,mac,susan.Se coc 15-20min.
In imagine,eu nu am presarat cascaval,doar mac si sare.Sunt grozavi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!